גגון לרכב מסחרי

גגון לרכב מסחרי

פורסם בתאריך 30 ביוני 2016 בקטגוריה

למרות שרכבים מסחריים בדרך כלל גדולים ומכילים מקום רב לאחסון בחלק האחורי שלהם (אפשר להסיר את המושבים במידה והם לא מיועדים לסחיבת משאות) בכל זאת ישנה האפשרות להתקין עליהם גגון לרכב על מנת להגדיל את כמות החפצים שניתן לשאת ברכב. רוב הרכבים המסחריים באים מובנים עם הכנות להתקנת גגון לרכב והכנות אלו מאפשרות להתקין עליהם מגוון רחב של גגונים ייעודיים ואוניברסלים, ממתכת או אלומיניום.

(צריכים ייעוץ והכוונה לגבי גגון לרכב מסחרי? השאירו פרטים בתופס למטה ונחזור אליכם בהקדם!)

בחירת גגון לרכב מסחרי

גגון לרכב מסחרי
רכב מסחרי

כשבוחרים גגון לרכב מסחרי צריך לבחור גגון איכותי וטוב שיכול לשאת משאות כבדים בהתאם לצורך. בנוסף לכך, מכיוון שבדרך כלל השימוש ברכב המסחרי הוא לעבודה ורוצים להשתמש במוצרים הטובים ביותר חשוב לבחור גגון לרכב מהמותגים המובילים ולא לחסוך בכסף בתחום הזה מכיוון שיכולות להיות לכך השלכות בטיחותיות והוצאות כספיות שיתלוו במידה והגגון לא יהיה מתאים לצורך או לא תשתמשו בו כפי שנדרש.

כשבוחרים גגון לרכב עבור רכב מסחרי מומלץ להתייעץ לפני הקניה, לא מדובר בקניה פשוטה אלא היא מצריכה מחשבה והתאמה לסוג הרכב שלכם. רכבים מסחריים שונים אולי ידרשו סוג אחר של גגון בהתאם לגובה הרכב, המשקל שהוא צריך לשאת, צורת הרכב, ההכנות המוקדמות להתקנת הגגון ועוד גורמים שונים.

בנוסף לכך, חשוב לקחת בחשבון את המוצר הנלווה שאולי תרצו להתקין בהמשך על הגגון כמו למשל מנשא לאופניים, תא חפצים או כל מתקן נשיאה אחר שאולי ישמש אתכם בעתיד. שיהיה בהצלחה.

ראיתם מוצר שמעניין אתכם? רוצים לקבל יותר פרטים? הזינו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!



גגונים לפי מותג icon
קישורים icon
מעוניין בייעוץ לפני רכישה?